Περιμένεις ακόμα να γυρίσει πρώην; Θα σε στεναχωρήσω (και δεν το θέλω)



Δεν υπάρχει χειρότερη παγίδα από αυτή την σκέψη και την αρκουδοπαγίδα.

Η νοσταλγία αγαπημένο μου κοινό (που φτάσαμε τα 1000 κλικ σε δυο μέρες), είναι τεράστια παγίδα. Μια παγίδα που αν σε ρουφήξει μέσα της, δεν θα καταφέρει να φύγεις ούτε για ένα δευτερόλεπτο.

Κάπως έτσι, στα παλιά τα χρόνια την πάτησα και εγώ. Πριν από περίπου 3 χρόνια. Με είχε ρουφήξει η δίνη της νοσταλγίας για μια πρώην μου, κακή της ώρα όπου και αν είναι.

Όταν φτάνεις σε αυτά τα σκοτεινά μέρη, νομίζεις πως κάθε τρέλα που θα κάνεις είναι η σωστή. Να πάρεις τηλέφωνο, να παρακαλέσεις, να κλάψεις, να κάνεις τον stalker. Οτιδήποτε ρε παιδί μου. Και όμως, ότιδηποτε και αν κάνεις είναι ΛΑΘΟΣ.

Και το μεγαλύτερο λάθος έρχεται όταν υπάρχει μια εσώτερη φωνή που σιγά-σιγά σου δίνει ελπίδες για την επιστροφή. ΠΡΟΣΕΞΕ: ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ. Του ίδιου άνθρωπου που σε κεράτωσε, σε πλήγωσε και χίλια δυο.

Το χειρότερο δεν είναι πως μόνο εγώ ήμουν ο καθυστερημένος που είχε την ελπίδα σύντροφο πως θα γυρίσει η άλλη.

Το είδα να το παθαίνει ένας φίλος μου. Και μετά μια φίλη μου. Και μετά και άλλος και άλλος. Ανεξάρτητα από φύλο, ΟΛΟΙ το παθαίνουν τελικά.

Τους κοιτούσα να πίνουν, να κλαίγονται και να χτυπιούνται πιο παλιά και έλεγα "ρε τι μαλάκες είναι αυτοί;". Ώσπου έκανα τα ίδια και χειρότερα.

Η ελπίδα να γυρίσει ο/η πρώην σου είναι η μεγαλύτερη παγίδα που μπορείς να πέσεις στην συναισθηματική σου ζωή. Σε κρατάει πίσω κολλημένο και άνθρωποι που άξιζαν πραγματικά χάνονται, μένεις σε μια κατάσταση που παρατάς τον εαυτό σου και η ζωή σου προχωράει. Μαζί με τον/την πρώην σου.

Αλλά εσύ περιμένεις ακόμα πως θα επιστρέψει; Μην περιμένεις.

The Ugly Truth: Αν είσαι πρόσφατος στην φάση, θα σε κακοκαρδίσω. ΔΕΝ ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΩΗΝ. Δέξου το και προχώρα. Είτε είσαι άντρας, είτε είσαι γυναίκα. Δεν θα γυρίσει γιατί περνάει καλύτερα αλλού. Εσύ τι κάνεις είναι το θέμα. Περνάς; Σου αρέσει να ικετεύεις;

Για να έφυγε ένας άνθρωπος, σημαίνει πως δεν περνούσε καλά ή πως δεν αξίζει να είναι μαζί σου. Αν περνούσε καλά δεν θα έφευγε. 

Και αν ΜΙΑ στο εκατομμύριο γυρίσει, για καλό δεν θα είναι. Για εσάς κορίτσια, αν γυρίσει ο πρώην σας, σεξ θέλει. Για εσάς αγόρια, αν γυρίσει, δεν πέρασε καλά με τον πρώην και θέλει ξανά καβάτζα και κάποιον να κάνει τα θελήματά της. Και φυσικά θα ξαναφύγει.

Οπότε για κουλάρετε λίγο, αφήστε τα μυξοκλάματα και προχωρήστε την ζωή σας. Έπιασε με εμένα, δεν θα πιάσει με εσάς; 

Και αφήστε το κάρμα (και την ζυγαριά) να κάνουν την δουλίτσα τους. Ξέρουν αυτοί...

ΥΓ: Το πρόβατο που φεύγει από το μαντρί το τρώει ο λύκος. Μην γίνεις το πρόβατο. 

ΥΓ 1: Μην περιμένεις. Δεν θα στείλει.

Σχόλια